کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 192918
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
دلخورم ازت....

 

حالا حرفهایمان بماند برای بعد..
دلخوری هایمان..
دلتنگی هایمان..
و تمام اشکهای من..
با او چگونه میگذرد که با من نگذشت؟؟؟!

من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو


 اینجآ حَریمِ مــن اَست
حَریمِ قَلبِ کوچکَم !
قَفَسِ تَنهآیـے مَــن
وَ حَرفهآےِ نَگُفته اَم ...
مَـن دَر این قَفَس به مَعنآےِ عشق رسیده اَم
وَ دَراین سکوت اَشک ریخته اَم
کَسی دِلَش برآیم نَسوزَد
مَــن این قَفَس رآ دوست دآرَم وَ تَنهآیـے اَم رآ !
وَ حآلآ این بُزُرگتَرین سَرمایه ے مَــن اَست
کِه عشق رآ دَر این قَفَس به تَمآشآ نِشَسته اَم

 



نظرات شما عزیزان:

پارادایز
ساعت8:55---23 خرداد 1392
سلام واقعا وبلاگت زیباست عزیزم...
خوشحال میشم به منم سر بزنی ...منتظرم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط رویا